Scholen op de kaart

Scholen op de kaart is een onafhankelijke website waar basisscholen (en middelbare scholen) zich presenteren en waar u scholen met elkaar kunt vergelijken. U kunt onze school ook vinden op Scholen op de kaart. Wij hebben ons best gedaan om de gevraagde informatie zo volledig mogelijk aan te bieden. Dit hebben we gedaan door toelichtingen te schrijven bij betrouwbare gegevens afkomstig van erkende partijen als DUO en de Inspectie van het Onderwijs. Maar we hebben ook zelf informatie toegevoegd waarvan wij denken dat dit interessant voor u kan zijn. Bijvoorbeeld over wat de school uniek maakt en wat leerlingen en ouders van de school vinden.

Scholen op de kaart wordt ontwikkeld door de PO-Raad en VO-Raad in samenwerking met Kennisnet.

Klik op deze link om rechtstreeks naar onze vermelding op Scholen op de kaart te gaan.